۳۹ پاسخ

نکنه فکر کرده بودی بچه بزرگ کردن آسونه...
بجای کفر گفتن ببرش دکتر. کولیک و رفلاکس ک اکثرا بچها دارن و درمان داره و دوره ایه ک هممون داریم باهاش میگذرونیم بخوای از الان دل ببازی ک دیگه وای ب حالته برا موقعیت های احتمالی دیگه میخوای چکنی؟!

تو همون مادری هستی ک فردا بچت هر کار بدی کنه نفرینش میکنی و سرزنش ک الهی میمردی و نداشته بودمت ؟؟
همین الان بچه من عین بچه تو لب ب شیر و غذا نمیزنه بخاطر رفلاکسش از دیشب تا الان ۴۰ میل خورده و چند بار پا شدم شیر زدم گذاشتم دهنش ولی دهنسو قفل میکنه فرنی درس میکنم میزارم دهنش اصلااا قورت نمیده شش ماهشه و شش کیلیویه .‌... ولی همی تازه از سدت عصبانیت گریه کردم اما دخترمو بوسیدم چون میدونم دست خودش نیس بچه های رفلاکسی معدشون میسوزه تا ی چی قورت میدن دردشون میگیره دست خودشون نیس

عزیزم تو افسرده ای حالت بده برو‌دکتر

هر وقت خودت حالت بد بود مریض بودی بجای اینکه شوهرت کنارت باشه بهت گفت خدا کنه بمیری اگه اون موقع اروم شدی دخترم اروم میشه
بچه طفلی داره درد میکشه تو اونو بدنیا اوردی باید درکش کنی کمکش کنی،فک میکنی از لجش نمیخوره!
خدا بهت کمک کنه...

واقعا شما که کفر میگی نمی ذاشتی بچه گیرت بیاد اینا ی فرشته آسمونی از طرف خدا به ما مادرا هست طفل معصوم بچه چه گناهی داره خودت ی ادم بالغ وقتی مریض میشی چقدر درد می‌کشی طاقت نداری بعد ی طفل معصوم اینجوری میگی به جای شکر کردن بچه از کوچیکی تا بزرگ شدن وظیفه مادر هست صبور باشه و مواظب بچه باشه

پسر بزرگ منم نارس بود یعنی مردم تا این بچه الان چهار سالش شده تازه الآنم کمبود وزن داره ولی بازم خداروشکر شیرخوار ک بود هم کولیک داشت هم رفلاکس ک جهشی بالا میاورد خدا می‌دونه شمام صبر داشته باش من این همه اذیت شدم یه بار نگفتم دور از جونش کاش نبود .. انشاالله سالم باشه و خدا پشت و پناهش ..شمام کفر نگو امادگی بچه داری نداشتی عزیزمن چرا بچه آوردی انشاالله خدا کمکت می‌کنه و خوب میشه این دوران هم میگذره جوش نزن ک از همه چی بدتره

اگرشیر خودتو میدی و بچت بی قراره مطمئن باش بخاطر خودته.
تو عصبی شدی و مزه شیرت بد شده.
سعی کن اروم باشی و ازیکی کمک بگیر یخورده استراحت کنی .باارامش به بچه شیربده خوب میشی.
من وقتی عصبی میشم بچم شیرنمیخوره و فقط گریه میکنه.....

از شیر دادن به بچه ات دل بکن و رژیمی ترین شیر خشکی که دکتر تجویز کرده را بهش بده خیلی وقتها خودخواهی ما مادرها و اصرار بردادن شیر خودمون به بچه حال بچه رو بدتر میکنه مخصوصا در بچه های ریفلاکسی که هرچه قدر هم مادر رژیم بگیره بازم مشکل هست پس اولشیر خودتو قطع کن

دختر منم رفلاکس شدید داره ولی هیچ موقع اینجور نگفتم

عزیزم بچه ی اول منم رفلاکس شدید داشت هر بار که شیر می خورد از دماغ و دهنش شیر رو بالا میآورد. روده هاش آلرژی داشتن تا یه سال و سه ماه من شبا نخوابیدم و حتی تشخیص نمی دادند مشکل بچه ی من آلرژیه.
اطرافیان درک نمی کردن رفلاکس چیه چون اون زمان بچه ها کمتر رفلاکس داشتن و همش گیر میدادن.
سعی کن بعضی کارا رو به همسرت بسپاری و کمی استراحت کنی بهتر میشه حالت.
من رفلاکس پسرم رو با شیر آنتی رفلکس ببلاک کنترل کردم و هر دو ساعت یه بار بهش شیر میدادم با مقدار کمتر از حد نرمال. دارو بچه رو درمان نمی کنه حتی اشتهای بچه رو کم می کنه. ایستاده بهش شیر بده.

من وقتی بچه بودم خیلییییی گریه میکردم اون زمان هیچکی نمیدونست کولیک چیه یا اینایی ک میگین
هررررر دکتری هم منو میبردن نمیفهمیدن چمه اینقد گریه میکردم که بیمارستان بستری میکردن منو همسایه های مامان بزرگم همشون تا سرکوچه ممو میبینن هنوز میگن گریه هامو بیهوش میشدم مامانم یه ساعتم نمیتونست بخوابه همش تو بغلش بودم راه میرفت میشست جیغ میزدم
عمم میگفت ۵ ماهت بود بابات برداشت پرتت کرد اونور بازم مامانت رفت برداشتت بغلت کرد یک بااارم غر نزد بخاطرم خیلی چیزام تحمل کرد موند
مادر به این میگن عزیزم نه این که زود جا بزنی بگی کاش میمرد و ....
دیگه هیچوقت این حرفارو حتی تو ذهنتم نگو مادر بودن صبرو حوصله و گذشت میخواد

میلیونها نفر توی دنیان که بچه‌هاشون با مشکل حاد به دنیا میان ولی به این در و اون در میزنن تا بچه‌هاشون درمان بشن، شده چندسال مداوم دنبال این دکتر و اون دکترن
به چشم دیدم خودم، ولی اون مادره یکبارم به مرگ بچش فکرم نکرد. بعد تو بخاطر رفلاکس شدید و اعتصاب شیر به مرگ بچه‌ت راضی‌ای؟! خودتو جمع و جور کن
شده یکسال زجر بکشی باید تحمل کنی
نه فقط تحمل کنی، باید کنار بچه‌ت باشی
اینقدر ضعیف نباش

خدارو شکر کن و کفر نگو مادر جان.بچه خواهرم ۱۰ روزه به دنیا اومد خونریزی مغزی کرده و تشنج.اصلا معلوم نیست آینده چی میشه.ما حالمون خیلی بده که فقط خدا کمک کنه به خواهرم.خدارو شکر کن شما که بچه ات سالمه و مشکلش قابل حله

ماشالله مامانا همه خدا شدين و قضاوت ميكنين
مامان نلين و نيلدا شما شك نكن بهترين مادري
طبيعيه خسته شي كم بياري
يه كم به فكر روحيه خودت باش از همسرت يا خواهري دوستي كمك بگير يه كم برو بيرون
خودتم قضاوت نكن شما اصلا مامان بدي نيستي فقط خسته شدي و نياز به استراحت داري

والله من فرشم همش جای بالا آوردن دخترمه هس روی مبل ...بخدا میرم لباس عوض میکنم دوباره روم بالا میاره
دارو هم میدم شیر مخصوص هم میدم
آنقدر رفلاکس دردناکه من توی بارداری رفلاکس داشتم دوسه مرتبه تو خواب نزدیک بود خفه بشم
دیگه فکر کن این کوچولو ها هرروز روزی چند مرتبه اینطورن
خیلی بده

برای خودت بزرگ نکن قرص بزرگسالان نکسیومه ک همه بچه ها میخورن چهار ماهگی اووووج رفلاکسه بعدش هی کمتر میشه
سرنگ بگیر با سرنگ آروم آروم بریز ته حلقش

با سرنگ با قاشق
با هررررررچی که باعث شه بچه ۲ قطره بیشتر شیر بخوره باید امتحان کنی
اصلا نباید به این فکرکنی که شیشه رو ول میکنه
مگه مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🤬
مهم‌ اینه که این طفل معصوم ۲ قطره بیشتر بخوره حالا میخواد با هرچی باشه
شما لطفاا در اولین فرصت پیش یه تراپیست برید
این روحیه واسه خود شما هم خطرناکه
ممکنه اسیبی به خودت برسونی
و اینکه فکرنکن بقیه نشستن تو خونه بچه خودش داره بزرگ میشه
بچه ها خیلی گناه دارن
جز ما کسی رو ندارن
قدرت انجام هیچ کاری رو ندارن

خیلی سخته من درکت میکنم از خستگی هست که اینو میگی اما من پیش دکتر رفتم گفت حتی اگه هفت ساعت نخوره موردی نداره فقط ادرارش قطع نشه
من دخترم از رفلاکس التهاب گوش گرفته
الان سه ماهه اعتصاب شیره
هر دوساعت ببرش اتاق تاریک گیج خوابش کن در حد بیست سی سی هم بخوره خوبه

همه چی ب قوی ترین دارو شیرخشک مخصوصو....نیست
اعصاب خوردیاتو و تنش ک اینجاد میکنی ب بچه هم منتقل میشه اول خودتو اروم کن بعد بچه خودش با این داروها درست میشه

وااای دختر منم دو سه ماهه هیچی درست نمیخوره دارم نابود میشم ولی مگه دست خودشه دختر منم داروهای قوی و همون قرصی ک میگی رو دکتر بهش داده صبور باش توی خواب بهش شیر بده فقط بچه تو که نیست همه بچه ها همینن چند ماه دیگه درست میشه

سلام عزیزم میدونم خیلی خسته ای کسی را نداری کمکت کنه به اندازه چند دقیقه پیش بچت باشه که تو یه هوایی عوض کنی خسته کلافه ای از شدت خستگی این حرفا میزنی خدا از دلت خبر بگیره اگه خدایی نکرده برای بچت اتفاقی بیفته اول خودت ناراحت میشی چرا این حرفا را میگی خواهر زاده من بیماری اس ام ای داشت بعد از ۳ ماهگی متوجه شد روزو شبشو با دخترش گذروند تنها توشهر غربت چند بار بچش مرد زنده شد طوری که همسایه میومد به دادش میرسید یکسال جونیش رفت با اینکه دکتر گفت تا یکسال بیشتر نمیمونه براش کم نذاشت آخرم یکسال وسه روز مردها بار میگه براش کم گذاشتم بااین حال که یه سره کاردرمانی می‌برد ماساژ ش میداد به دختر اولشم نمی‌رسید توهم تلاشتو بکن خدا اجرشو بهت میده انشالا که خوب میشه

وااااااااااا عجییییب ترین چیزی ک شنیدم
شما مادری؟

میتامین آد میدی؟

والا لچه منم کولیک و رفلاکس داره قلبشم سوراخه سرماهم خورده نارس هم هست ولی باز خداروشکر میکنم ک بدون دوادرمون خدابهم دادش خدابزرگه این مشکلاتم درست میشه میگذره ناشکر نباش

بچه ها اصلا لجبازی بلد نیستن و تنها راه اعتراضشون گریه هست
من درکت میکنم که چقدر حالت بده، اما بدون بچت باهات لج نکرده واقعا واقعا حالش بده که باهات همکاری نمیکنه

این دوران میگذره هرچی سنش بیشتر میشه معدش قوی تر میشه

حتما روزای سختی رو گذروندی که اینو میگی
دخترمنم رفلاکس داره، از 4 ماهگی به اینور هم کاملا بی اشتها شده خیلی کم شیر میخوره، تقریبا فقط تو خواب با مکافات، همش دکتریم، گوارشش بهم ریخته هرشیر خشکی امتحان میکنم بهش نمیفته، اما من غصه میخورم، جوش میزنم حرص میخورم شاید گاهی یه کوچولو دعواش میکنم ولی زود میبوسمش، اون که نمی‌فهمه و مقصر نیست طفلکی، صبوری کن تا بزرگتر شه درست میشه ان شاء الله.
با قطره چکون شیر بریز دهنش نمیخوره؟

خیلی بی عقلی،یه ۲روز بسپرش به مادرت یا کسی دیگه یکم استراحت کن شاید عقلت اومد سرجاش
فک کردی مادر شدن به همین راحتیاس؟؟؟توکه یه بچه دیگه هم داشتی میدونستی سخته چرا دومی رو اوردی

دختر منم هیچ دارویی روش تاثیر نمیزارع

بچه بزرگ کردن سخته حالا هربچه ای به یک طریق سختی داره پس چرا فکر کردی که خدا بهشت رو زیر پای مادران قرار داده کاش قبل بچه دار شدن به همه جوانب فکر میکردی اگه طاقتش رو داشتی بچه دار میشدی نه که الان آرزوی مرگ برای جیگرگوشه ات کنی

کفرنگو
تا شب هزار بار استغفرالله بگو
اون بچه رو ببر دکتر
ببین مشکل چیه

عزیزم درک میکنم ناراحتی.خسته ای.کلافه شدی.ولی شکر خدا بکن بچت سالمه.هممون این مشکلو داریم.منم شبا از کلافگی موهامو میکشم.اینا همش بخاطر افسردگی بعد زایمانه.حتما برو دکتر .نذار داغونت کنه

خدا مرگم
این سختی ها برای همه هست
نه فقط برای شما...
طفل معصوم چه گناهی داره آخه😥😢

همه اذیتن گفتی ما گل بلبل برامون مادر من و تو هم اذیت بودن برامون بزرگمون کردن توهم وظیفتع پاش بمونی خوب شه متنفرم از کسی ک نفرین کنه بچه خیلیا ها خدا و حکمتشه منتظر بچن بعد تو.....وقتی خواستی بزنی بچه گیرت بیاد فکرش میکردی گفتی الکیه تا یه بچه بزرگ شه پدرشم در میاد

اخه چرا همچنین حرفی میزنی اون بچه گناه داره
مگه دست خودشه که اینطوریه همه ما مادرا بالاخره بچه هامون یاکولیک دارن یا رفلاکس یا چیزای دیگه
بازم خداروشکرکن خدا این نعمت بزرگ روبهت داده که خیلی ها در حسرت داشتنش هستن

ببرش پیش دکتر مژده افخمی دارو میده خوب میشه . واسه رفلاکس هم بهش شیر Ar بده

نگو توروخدا کفر نگو اگه دور از جون مرده دنیا اومده بود اونوقت میفهمیدی داغ چیه و درد داغ دیدن چجوریه

حتما پیش تراپیست برو گلم

گناه داره نگو همچین
منم درگیر رفلاکس و کولیکم
نفرین نکن عزیز
یسریا درحسرت بچه ان حتی در شدیدترین حالت رفلاکس
اون طفل معصوم جز توی مادر کسی رو نداره بهش حس گناه و پشیمونی منتقل نکن

وااا😕

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی