۳ پاسخ

روبیکا
این ایدیمه
@P1997Po

من تو گالریم زیاد دارم خاستی پیام بده بفرستم برات

من همین بعدظهر گرفتم تموم شد رفت
به نظرم تا جایی که میتونی خودتو اذیت نکن و راحت بگیر

سوال های مرتبط