ولی نباید میخندیدم 😂😂😂😂 عزیزم عادیه 😂 بزرک شن خوب میشن ... همه خواهر برادرا باهم دعواهای شدید داشتن تو بچگی😂
خواهر طبیعیه ولشون کن منو خواهرمم همین بودیم الان عاشق همیم
پسرامم همش جنگ دارن بیخیال باش
مثل منو ابجی بزرگمم تا زمانیکه ابجیم عروس بشه همیشه درحال کتک کاری بودیم بعد که ازدواج کرد کاملا ترک کردیم 😂حتی رابطمونم خیلی خوب شد
من هر وقت از بچه داری کم میارم با ۱۴۸۰ تماس میگیرم
با روانشناس كودك صحبت كردي ؟
من و خواهرمم همین بودیم😂😂
تفاوت سنیمون ۸ ساله و من بزرگترم
کرم از اون بودا ولی مینداخت گردن من
ولی وقتی که رفت مدرسه درست شد
دیگه کاری به من نداشت
الانم که جون میدیم واسه همدیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.