خانما واسه سزارین سوند میزارن؟؟

۱۰ پاسخ

بله عزیزم

یه لوله خیلی باریک میفرستن تو بدن درد نداره فقط حس ناخوشایند بهت دست میده موقع کشیدنم همین لوله رو میکشن بیرون که هیچ متوجه نمیشی

اره متاسفانه

اره گلم

اره و اصلا درد نداره به شرطی که حرفه ای باشه و تو هم خودتو سفت نگیری

اره عزیزم ولی درد نداره
من نه موقع گذاشتن نه برداشتن اصلا نفهمیدم

بله متاسفانه 🥲🥴

اره میذارن

بلههه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی