۱۳ پاسخ

نه اصلا درد نداره

نه اصلا هیچ دردی ندارهه فقط موقع گذاشتن یه نفس عمیق بکش و خودتو شل کن هیچ دردی احساس نمیکنی

من دیروز زایمان کردم قشنگم بهشون گفتم بعد از بی حسی بزنید چون استرس خیلی زیاد داشتم قبول کردن

من اصلا متوجه نشدم گذاشتن
گفتم چرا نمیزارین گفت تموم شد گذاشتیم 🫠

من قبل بیحسی گذاشتن درد نداشت ولی حس بدی داشتم
همش حس میکردم دارم ادرار میکننم نمیشه جلوشو گرفت

واسه من خیلییی بد بود ینی جوری که کل پروسه زایمان یه طرف این سوند لعنتی یه طرف😫😫
زایمانم خیلی راحت بود نسبت به این سوند

واسه من درد داش

من اصلا حس نکردم فقط پرستاره موقع در اوردن مث خر در اورد یکم درد گرفت

من ک چیزی نفهمیدم

نه برای من که تو بی‌حسی گذاشتن اصلا نفهمیدم

هیچییی درد نداره…..منم خیلی میترسیدم و بد شنیده بودم اما وقتی برام گذاشتن هیچی نفهمیدم

نه اصلا اتفاقا منم خیلی میترسیدم

نه اصلا خیلی راحت من دیروز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی