۱۶ پاسخ

ببین بهش فکر نکن این راهی ک اومدیم باید تحملش کنیم فکر گردن بهش استرس میاره برات
چ سوز داشته باشه چه درد باید تحمل کرد 🥺
ولی هرچقدر درد داشته باشه به اون حس مادرانه بعذش میارزه

بیشتر میسوزہ تا درد داشتہ باشہ

سوزش داره و یه حس اضافی بودن البته من بعد عمل دیگ حسش نمیکردم

اره خیلی زیاد

من بچه تر بودم دوبار گذاشتم وحشتناک درد داشت شاید تحملم اون موقع کم بوده

اصلا درد نداره بعد بی حسی برات میذارن قبل ازینکه بی حسیتم بره در میارن حتی اگر بی حسیتم رفته باشه اصلا درد نداره

خییلی🥺

والا من اصلا حسش نکردم😑فقط خیلی حس بدی بود یچیزی وسط پات باشه😩کلافه کننده بود

نه اصلا

وای نمیخام بترسونمت شاید همه مثل من نیستن ولی من بدترین بخش عملم سوند بود پام میلرزید از سوزش خیلی بده

سونود چیه؟؟؟؟؟!

اصلا فقط یه حس بدیه

درد نداره گذاشتنش ولی سوزش داره یه حس بدی هم داره وسط پاهات یه چیز اضاف

نه اصلا

نه سوز داره خخخ

گذاشتنش درد نداره فقط یک حس ناخوشایند داره ولی کشیدنش برای من سوزش شدید داشت

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی