سلام خانم ها ببخشد پسرم هفت سال داره یک و نیم سالی میشه که بردیم روانپزشک کودک نورا مغز گرفتن گفتن پیش فعالی داره الان نزدیک یک و نیم سال که دارو مصرف می‌کنه قبلا زیاد پرخاشگری میکرد بیرون رفتنی هم بیشتر میشد اذیت هاش زیاد کوشی نگاه میکرد الان وقتی خودم و خودش هست زیاد برای می‌کنه یا بعصذ از ظهر ها می‌خوابه منظم تو مدرسه عالی بیرون رفتنی عالی فقط باباش و دیدنی یکم اذیت می‌کنه باباش هم مثل آدم بزرگ باهاش رفتار می‌کنه چیزی بخواد لج می‌کنه نمیخوره مثبت بستنی یا...خلاصه در طول روز رابطه اش با من یا مامانم که هرزگاهی خونه آوا می‌ره خوب الان میگم وقت دکتر میگه نبر قطع کن کم کم فایده ندارد دارو ها در صورتی که یه وعده نخوره میگه سر درد دارم منم میگم خب هرزگاهی اذیت کردن عادی خب بچه هست
در این یک و نیم سال هر سه ماه که مراجع مردیم هر سری دارو هاشو زیاد می‌کنه دکتر خوبیه و تجربه دار هست نمی‌دونم ولی تا چند سال باید دارو بخوره تا خوب شه قطع کنیم
تجربه ای دارید بنویسید خیلی ممنون میشم

۳ پاسخ

اون بچه چیه اسم پیش فعال گذاشتین روش و قرصیش کردین خب بچه شلوغی داره .گریه دارع .واقعا آدم‌میمونه .گناه داره

به بیش فعالی اصلنننن اعتقادی ندارم

با احترام کامل به شما ولی
واقعا که اون بچه فقط هفت سالشه چرا بهش قرص میدین 😑
تا میخواد یکم شیطونی کنه اسمش و میزارن پیش فعال اصلا پیش فعال هم باشه دلیل نمیشه بخوای از الان قرص بدی بهش خصوصا بچه پسر که دیگه شیطونی و شلوغیش کاملا عادیه تحمل ندارین بچه نمیاوردین😑😑😑

سوال های مرتبط