اون بچه چیه اسم پیش فعال گذاشتین روش و قرصیش کردین خب بچه شلوغی داره .گریه دارع .واقعا آدممیمونه .گناه داره
به بیش فعالی اصلنننن اعتقادی ندارم
با احترام کامل به شما ولی
واقعا که اون بچه فقط هفت سالشه چرا بهش قرص میدین 😑
تا میخواد یکم شیطونی کنه اسمش و میزارن پیش فعال اصلا پیش فعال هم باشه دلیل نمیشه بخوای از الان قرص بدی بهش خصوصا بچه پسر که دیگه شیطونی و شلوغیش کاملا عادیه تحمل ندارین بچه نمیاوردین😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.