میشه 19 هفته و دو سه روز برم انومالی؟

۴ پاسخ

برو عزیزم تایم خوبیه دیگه

۱۸هقته یکی‌دو‌روز بهترین تایمش

دیره عزیزم بهتره قبل از هفته نوزده بری

آره تا ۲۲هفته وقت داری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملینا♥️👼🏻 مامان ملینا♥️👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وچهارم بارداری