آره من ۱۶ هفته ۶ روز رفتم
مثلا من دیروز فقط رفتم تعیین جنسیت وزنش کم بود ۱۸۹بود
من دیروز ۱۷هفته و سه روز بودم وقت دکتر داشتم برام نوشت گفتم میشه الان برم گفت صبر کن ۱۸هفته برو بهتره
من خود دکتر سونوگرافی بهم گفت ۱۸ هفته ۳ روز بیا که وزنش پایین نباشه
آره میشه ولی اگه بزاری ۱۸ دو روز بری خیلی بهتره وزن و چیاش رو بهتر میگه و از جنسیت صددرصد خیالت راحت میشه
خیلی زوده
بری باز برات تکرار مینویسن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.