خانما هفده هفته و دو روز زوده برای آنومالی؟

۵ پاسخ

ن عزیز خوبه

نه خوبه

اره ۱۸ هفته و ۳ روز برو خیلی خوبه

نه زود نیس منم ۱۷ هفته کامل رفتم حالا اونم ۵ روز دیرتر از تاریخی که دکتر داده بود

من ۱۷ و ۳روز رفتم
دکتر میگف از ۱۷ هفته میشه انجام داد

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیام و نهال مامان لیام و نهال ۷ ماهگی
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی