پسر منم ۱۰ آذر تو خرداد باید بزنی قبلش فقط زنگ بزن چون همه روزه واکسن نمیزنن دو روز تو هفته اکثرا
بستگی داره واکسن یه سالگیشو کی زدی
از اون زمان شش ماه بعدش
خرداد دیگه
یکم خرداد
پسرمن 10اذر1403
پسر من که 18 آذر به دنیا اومد
18 خرداد هم واکسنشه
دختر من ۲ آذر ۴۰۳ به دنیا اومده خرداد واکسن ۱۸ ماهگی
خرداد
یک خرداد
خوده خانه بهداشت انقدر بهتون زنگ میزنه نمیذاره یادتون بره😒😒😒😒
من که نمیخوام بزنم شنبه واکسن داره
۱خرداد
خرداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.