۱۰ پاسخ

۴ خرداد وقت واکسنشه

ماه بعد

دختر من ۵اذره

با پسرمن تو1روز بدنیا اومده خرداد واکسنشون هست

ای‌جانم گیسوی منم ۴ آذره

هیرمان ۲۳ ادر بدنیا اومده .۱۸ ماهگی کی میشه واسه واکسن

5روز دیگه میشه یک سال وشش ماه که وقت آمپولشه

۵روز دیگه

یکسالو شش ماهگی

ببخشید 18 ماهگی

سوال های مرتبط