۴ پاسخ

اگه مریضه نزن منم‌واکسن پسرمو با دوماه تاخیر زدم

ماه قبل باید می‌زدی. دختر من ۲۸ مرداد به دنیا اومد.۲۹ زدم واکسن رو. ولی اگه مریضه الان نزن چون واکسن سنگینیه بذار خوب بشه

۲۶بهمت

۲۶ ماه قبل باید میزدی

سوال های مرتبط