خانمای یاسووجی کی پیش دکتر داستانی سزارین کرده؟ چطوره؟؟؟

۳ پاسخ

من داستانی عملم کرد راضیم ازش

من پیش ونداهستم میگن خوبه

من زن داداشم تحت نظرشه میگه خوبه، ولی سزارینشو نمیدونم
دوستم پیش ارامش سز کرد گفت خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری