خانمای قمی دکتر خوب زنان کیو پیشنهاد میکنید؟

۱۰ پاسخ

نرجس طاهری من خودم تحت نظرشونم تا الان عالی بوده و از همه مهم تره مهربون و خوش اخلاق

من حودم پیش زهرا یزدانی رفتم راضی ام

دکتر زهرا یزدانی بهترین متخصص زنان تو قم

دکتر زهرا یزدانی

من دکتر عزتی میرم راضیم

منم پیش اردستانی میرم
قبل اردستانی دو سری رفتم پیش یزدانی که البته هیچ وقت موفق نشدم برم پیش خودش و اون دو سری رو با ماما هاش ویزیت شدم، یکسری که مطب نبود، یکسری هم بین مریض ها گذاشت و رفت و بعدش هم که بنده خدا پسرش فوت شد و دیگه از اون به بعد پیش اردستانی رفتم، دکتر ابراهیمی رو هم تعریف می‌کنند اما من تا به حالا پیش اش نرفتم، یکسری رفتم دم مطب ابراهیمی رو مطب نوشته بود از یک ماه قبل باید ازش نوبت گرفت و منم شرایط صبر کردن اونم یک ماه رو نداشتم و رفتم پیش اردستانی که راحت نوبت داد، خواهرشوهرم پیش ابراهیمی میرفت و می‌گفت خوبه، دلم میخواد ابراهیمی رو هم بدونم کارش چطوره؟ یعنی از اردستانی بهتره؟

سلام من سر دخترم پیش دکتر عزتی میرفتم خوب بود ولی خیلی سرش شلوغه
این سری پیش دکتر اشعریین میرم اوتم راضی ام
جفتشون خوبن

منم پيش اردستاني ميرم ١٢ساله كارشم خوبه

من سر دخترم طیبه قاسمی میرفتم خیلی خوب و مهربون بود ولی خیلی شلوغ
سر پسرم رفتم زینب شعبانی بخاطر اینکه سونو هم داره اونم خوب بود ولی خیلی شلوغ تر و گرونتر
فعلا نرفتم دیگ پیشش

من پیش دکتر اردستانی میرم
دکتر شما کیه؟

سوال های مرتبط

مامان ارشک 🩵 مامان ارشک 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری