واسه مادرایرادی نداره اماواسه بچه ایرادداره چون درازکشیده شیرمیره توگوش میانی بچه وخطرناکه اینودکترمتخصص شنوایی سنجی بهم گفت
برای مادر نه اتفاقا خیلی هم خوبه چون مادر کمتر خسته میشه ولی بدای بچه ممکنه. تگه رفلاکس داشته باشه خوب نیست
من شنوایی سنجی هم که رفتم دکتر بهم گفت دراز کشیده شیر نده چوم وقتی شسر بالا میاره از دهان یا بینی شیر وارد گدش هم میشه
فکرنمیکنم.من گاهی اوقات درازمیکشم و شیرمیدم
نه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.