خانما دکترای شیراز چند هزینه میگیرن برای سزارین؟ یه دکتر خوبم بهم معرفی کنید.

۵ پاسخ

دکتر گیتا درنیانی. بیمارستان ارديبهشت علوی و شوشتری هستن. مطبش معطلی نداره. اخلاقشم عالیه. خیلی وقت میذاره. چند نفر از فامیل و‌دوستان تحت نظرش زایمان کردن و همه راضی بودن.

من دوتا زایمانم دکتر ابطحی بودم.خیلی راضی بود واقعا تجربه داره.بیمارستان دنا.زیرمیزی هم نمگیره.

والا بعد عید دستمزدا رفته بالا
صمیعی ۳۰ هست فک کنم دستمزدش
سروگل شهریور هم ۲۰
دکتر کارگر ۱۵ فک کنم
هزینه بیمارستانم ک جداست
دنا بهم گفتن شده ۸۰
پیوند هم شده ۴۵

من دکترم 25 گرفت زیرمیزی و 35 تومن هم بیمارستان دنا

از دکترم راضی نبودم معرفی نمیکنم اما بیمارستان عالی بود

من تحت نظر یه دکتری بودم اونموقع میگفت ۲٠تومن. دکتر عوض کردم رفتمپیش دکتر محبوبه کاظمی میگفت ۱۲ تومن با تخفیف ۱٠تومن گرفت. بیمارستان پیوند انجام داد کار رسیدگیشون عالی بود. خلوت هم هست.

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری