اولین علامت حاملگی چیه

۱۶ پاسخ

ومنی که هیچ علایمی نداشتم از حاملگی تا ۴ ماهگی 😬😬😬

من بارداری اولم نام تیر می‌کشید.دومی نفهمیدم جون پریودم نامنظم بود مادرشوهرم کله پاچه درست کرد گفتم‌مزه ش تو دهنم یکجوربه.انگار مثل حاملگی مزه نداره تو دهنم بدم میاد.هفته بعد تست زدم دیدم‌مثبته ماه سوم بودم

معده حساس میشه به غذا ها

همچی...من‌تکرر ادرار ترشح زیاد اشتهای زیاد سینه درد

درد زیردل فکرکنم اولین ودقیقترین علائم باشه ....منکه ازفردای رابطه حالت تهوع ودرد زیر دل داشتم

من ازفردای رابطه حالت تهوع داشتم خخخخ

درد زیر دل

من دوروز مونده بود ب موعدم،لکه های قهوه ای داشتم

پریود نشدن

تهوع

زیر دلم درد می‌گرفت

درد سینه وزیر شکم

اینکه بفهمی حامله‌ای

عقب افتادن پریود بعد به بقیه علائم نگاه کن

من از گرفتگی بینیم فهمیدم یهو دیذم از صبح بینیم گرفته و معدم ترش میشه

سینه درد شدید و گرفتگی شکم برای من بود

سوال های مرتبط