۳ پاسخ

شما بعدش استرس نمیگیرید؟

وای منم حس میکنم گاهی وقتا از عصبانیت سرگیجه میگیرم

از عصبانیته دبگه منم از استرس سر گیجه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد