۴ پاسخ

منم اینجوری شدم فشارم همه چیم اوکی بود، بخاطر تکون خوردن مایع میانی گپشم بود خالت تهوعم میگرفتم، قرص بتاهیستین بخور

اب قند بخور شاید فشارت پایینه

خطرناکه زنگ بزن او ژانس

زنگ بزن اورژانس اگه خیلی حالت بده ممکنه به خاطر فشار باشه

سوال های مرتبط