منم نمیدونم چی بخورم 😭
قرص لاینسترنول برای مامانایی جواب میده که فقط شیرخودشون به بچه میدن حتی یک بارهم شیرخشک بدین درصدپیشگیری میاد پایین
وسرساعت مشخصی بایدمصرف شه
30تایی هست بله امکان پریودی هست ولی همچنان باید قرص ادامه بدین
بعد6ماه چون غذای کمکی شروع میشه این روش جوابگو نیست
سوااا ل منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.