۳ پاسخ

منم نمیدونم چی بخورم 😭

قرص لاینسترنول برای مامانایی جواب میده که فقط شیرخودشون به بچه میدن حتی یک بارهم شیرخشک بدین درصدپیشگیری میاد پایین
وسرساعت مشخصی بایدمصرف شه
30تایی هست بله امکان پریودی هست ولی همچنان باید قرص ادامه بدین
بعد6ماه چون غذای کمکی شروع میشه این روش جوابگو نیست

سوااا ل منم هست

سوال های مرتبط