من از ای قدیمی تراش دارم راضی ام
اما اینا یه چیز دیگه ان
اما یه کاسه سیلیکونی خریدم برای وقتی برقا میرن🙃
مدل سیلیکونی بخر
خوبه ولی موها باید بلند باشن ک خوب کنده شن
من یکساله دارم راضیم ازش
من دارم بشدت راضیم
من دارم از اون زیریش اصلا استفاده نمیکنم دو ساعت سه ساعت باید بزاری داغ بشه من میزارم تو فر ولی ظرفش خوبه تمیز میشه راحت
اره عالیه بخر
اره دیگه وکس بهش نمیچسبه و راحت بعد خشک شدنش میتونی تمیزش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.