بچه ها این بیبی چک خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

اگر باردار باشي دقيق دقيق نشون ميده

من یکبار زدم درست بود

برا من با اینکه باردار بودم منفی میشد

حالا اگه واقعا باردار باشی همینم میشه ولی خب کلا تستها همیشه احتمال خطا دارن.

اره خوبه

ویتاساین خوبه،ولی این خودکاریا خطا دارن افتضاح تست من تو تاپیک هام هست برو ببین

بد نیست خیلی هم تعریفی نیست..مدیکور از همه دقیقتره

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته نهم بارداری
زینب زینب قصد بارداری
هدی هدی قصد بارداری
♡مهلا♡ ♡مهلا♡ قصد بارداری
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته نهم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی