بچه ها ۱۳ازاد سازی بیبی چک بزنم خوبه ؟

۹ پاسخ

نه اصلا ۱۴ هم بزنی مثبت کاذب میشه حتما ۱۶ بزن اصلا کاذب نیست دیگ

نزن بدتر استرس

اگر دقیقه ی اول خط افتاد مثبته

مرسی گلم نشالله برای شما هم مثیته

بزن من ۱۴ زدم مثبت بود

نه نزن

نه ۱۸ ازاد سازی یا ۲۰ ازاد سازی باید تست بزنی تا نتیجه صد درصد باشه

من ۱۸ آزاد سازیم ولی متنفرم از بیبی چک نمیزنم بیبی

نه اصلا صبر کن ۱۶ بزن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری