۱۱ پاسخ

من اون اوایل هفته اول دردهای شدید شیاف استفاده میکردم

مرسی گلم

من بعد ۱۳ روز زدم بزور یه هاله دیدم فک نکنم الان نشون بده میخوره تو ذوقت بزا سر۱۴ روز بزن

من درد های غیرقابل تحمل دارم

من ۱۴ روز گذشته هنوز جرات نمیکنم بزنم😂میگم هیچی نیس
چون علائم ندارم

چه عجله ایه آخه وایستا ببین پریود میشی یا نه 😂

نه خیلی زوده ۱۴ روز بعد بزن

نه عزیزم معمولا تا ۱۴روز کاذب نشون میده

نه باید ۱۴ روز بگذره ک دقیق باشه ولی ۱۰ روزم ممکنه،نشون بده

نه 5روز دیگه وقت هست

باید ۱۴روز بگذره

سوال های مرتبط

مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته نهم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته نهم بارداری