خانوما من بیبی چک روز ۱۲,امپول ازاد سازی بزنم؟

۲ پاسخ

عزیزم 14 الی 15 آزاد سازی تست بزن
بزار از موعدت هم بزار بگذره
منم تازه 6روز هست آزاد سازی زدم
انشالله این ماه است جفتمون مثبت بشه

معمولا میگن ۱۴ازاد سازی به بعد
من امروز ۱۴ ولی جرعت نکردم بزنم🙄

سوال های مرتبط

مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان مامان نورا ♥️ مامان مامان نورا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری