سلام این بیبی روز ۱۲ امپول ازاد سازی

تصویر
۶ پاسخ

هاله داره عزیزم انشالله که مامان شدی رفت منم دعا کن این ماه مثبت بشم

عزیزم وقتی ازاد سازی میزنین تا بعد 14 روز نباید بی بی بزنید ممکنه کاذب بزنه

روز ۱۲کاذب مثبت میشه عزیزم
صبر کن روز ۱۴بزن یا ۱۵, آمپول

اسمش ؟؟

آمپول چی زدی ؟؟

هاله داره بزار روز ۱۵بزن عزیزم پر رنگ تر میشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری