هیچکدوم قدیمی ان
ارغوان نگار یکم قدیمیه ولی باز سلیقه ای
ارغوان
ارغوان
من خودم نگارم اسممو خیلی دوس دارم ولی ارغوانم قشنگه یکم فراوانیش نسبت به نگار کمتره
هردوتاش قشنگه. من خودم ارغوان به دلم میشینه.
به نظر من نگار قشنگتر و راحتتر تلفظ میشه
ارغوان
ارغوان😍
ارغوان
ارغوان
با اینکه خودم اسمم نگاره ولی ارغوان قشنگ تره 🥸
نگار قشنگ تره
ارغوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.