بنظرتون اسم ارغوان قشنگتره یا نگار؟

۱۴ پاسخ

هیچکدوم قدیمی ان

ارغوان نگار یکم قدیمیه ولی باز سلیقه ای

ارغوان

ارغوان

من خودم نگارم اسممو خیلی دوس دارم ولی ارغوانم قشنگه یکم فراوانیش نسبت به نگار کمتره

هردوتاش قشنگه. من خودم ارغوان به دلم میشینه.

به نظر من نگار قشنگتر و راحتتر تلفظ میشه

ارغوان

ارغوان😍

ارغوان

ارغوان

با اینکه خودم اسمم نگاره ولی ارغوان قشنگ تره 🥸

نگار قشنگ تره

ارغوان

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙طاها 💙 مامان 💙طاها 💙 ۱ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🧿نخود🧿 مامان 🧿نخود🧿 هفته هجدهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی