حالا من نقاشیم بدک نیست🤞😅
تو تاپیکام هست
عه همش ناراحت بودم من بلد نیستم نگو تنها نیستم😂😂
اوه منم عین توئم اصلا بلد نیستم
سلام عزیزم چه خبر حالت بهتره؟
مثل مامانمه نقاشیات
خیلی دختر خوبی هستی ۲میدم😂😂😂
وضعیتت بهتر از منه🤣🤣
راضیه 5 ساله از ملایر😍😂❤
فک کردم فقط نقاشی خودم افتضاحه نگو همدردیم
باز تو خوب کشیدی نقاشی من ک افتضاح 😂😂😂😂
فکر کردم بچت کشیده😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.