۱۱ پاسخ

حالا من نقاشیم بدک نیست🤞😅
تو تاپیکام هست

عه همش ناراحت بودم من بلد نیستم نگو تنها نیستم😂😂

اوه منم عین توئم اصلا بلد نیستم

سلام عزیزم چه خبر حالت بهتره؟

مثل مامانمه نقاشیات

خیلی دختر خوبی هستی ۲میدم😂😂😂

وضعیتت بهتر از منه🤣🤣

راضیه 5 ساله از ملایر😍😂❤

فک کردم فقط نقاشی خودم افتضاحه نگو همدردیم

باز تو خوب کشیدی نقاشی من ک افتضاح 😂😂😂😂

فکر کردم بچت کشیده😅

سوال های مرتبط

مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 ۲ سالگی
مامان سها مامان سها ۳ سالگی
مامان آتنا مامان آتنا ۲ سالگی