واو چه خلاق من یه خونه هم بلد نیستم بکشم اصلا استعداد نقاشی ندارم
نمیدونم بعضیا با داشتن یه بچه ۳،۴ساله و بارداری چطور وقت میکنن میرن کلاس خیاطی و اینا🙄
منم قبل بچه داری انقدر بیکار میشدم کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان داشتم😂😂😂🤪🤪
من که قبل بچه شغلم نقاشی بود😎
واای اره یادش بخیر کاش زودتر برگردم به اون دوره این چالش ۲سالگی تموم بشه
واقعا یادش بخیر
.........
چه با استعداد ،، من عاشق خط و نقاشی هستم ولی استعداد ندارم وقتی اعصابت خرابه بشین نقاشی بکش اروم میشی
منمم
اینو من تو تاریکی کشبدم وقتی۱۳ ساله بودم
.....
تازه با خمیر هم هنرنمایی میکردم🤣🤣
خیلی قشنگ کشیده بودی.👏👏👏👏👏
مثل من 😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.