۱۲ پاسخ

واو چه خلاق من یه خونه هم بلد نیستم بکشم اصلا استعداد نقاشی ندارم

نمیدونم بعضیا با داشتن یه بچه ۳،۴ساله و بارداری چطور وقت میکنن میرن کلاس خیاطی و اینا🙄
منم قبل بچه داری انقدر بیکار میشدم کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان داشتم😂😂😂🤪🤪

من که قبل بچه شغلم نقاشی بود😎

تصویر

واای اره یادش بخیر کاش زودتر برگردم به اون دوره این چالش ۲سالگی تموم بشه

واقعا یادش بخیر

تصویر

.........

تصویر

چه با استعداد ،، من عاشق خط و نقاشی هستم ولی استعداد ندارم وقتی اعصابت خرابه بشین نقاشی بکش اروم میشی

منمم
اینو من تو تاریکی کشبدم وقتی۱۳ ساله بودم

تصویر

.....

تصویر

تازه با خمیر هم‌ هنرنمایی میکردم🤣🤣

تصویر

خیلی قشنگ کشیده بودی.👏👏👏👏👏

مثل من 😅😅

سوال های مرتبط

مامان آتنا مامان آتنا ۲ سالگی