۳ پاسخ

زوده هنوز

از ۶ بده بعدی. بچه اذیت میشع زودتر بدی

اگه وزنش خوبه و رفلاکس ندارع از ۶ ماهگی اگه داره هم ۲۰ روز دیگه شروع کن براش

سوال های مرتبط