شماهم پادرد دارید؟

۸ پاسخ

من که شبا نمیتونم بخوابم ...

از وقتی وارد ماه هشتم شدم هر چی درده از آسمون برام می‌باره امید وارم برسم به ماه نهم🥲😩

آره 👍 👍

پاهام ورم کرده و خیلی درد می‌کنن خسته شدم

منم زیاد درد میکنه پاهام لگنم کمرم

من دیشب تا س صبح بخاطر پادرد بیدار بودم😢

زیاد🥲

من کمرم و پاهام که نابوده داغونم مخصوصا امروز که حالت پریودی هم داشتم کمی فقط از خدا میخام برسم به ماه نه

سوال های مرتبط

مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی