ن چیزی نمیشه دیگ گریه نکن و آروم باش
نه عزیزم نگران نباش احتمالا گرفتگی عضلات شکمی هستش. یا انقباض خفیف رحمیه .
نه عزیزم من حمله پنیک بهم دست داد تا حس مرگ رفتم ولی خداروشکر هیچی نشد نترس گلم
نگران نباش عزیزم اگر کمر درد خیلی شدید یا لکه بینی افتادی برو دکتر خ
نه عزیزم استراحت کن چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.