۳ پاسخ

عزیزم طبیعه بعد چند ماه خودشون تموم میشن. من هردوتا دخترم اینطوری بودن. اولی کلا تموم شد خودشون دست نزنی هاا

الان دوماهه که از بین نرفته من با موچین فشار داذم خیلیاش رفتن و یه کوچولو مونده جوش هست

چیزی نیست طبیعی به مرور از بین میره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۵ ماهگی