از کم ابیه نگران نباش تب نداشته باشه از کم ابیه پسر منم اونجور بود الان هر روز ۱۲۰ سیسی اب میدمتو شیشه بهش میخوره
کم آبی گاهی اوقات هم ممکنه عفونت ادراری باشه
ممکنه عفونت داشته باشه ببرش آزمایش ازش بگیر
عزیزم دلوین هفته قبل همینجوری بود تب میگرفت عفونت ادرار داشت بردمش دکتر آمپول بهش داد با شربت سفیکسیم
آزمایش همنوشت گفت اگه خوب نشد بیا انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.