۱۵ پاسخ

خدا صبرمون بده بااین قوم الظالمین 😵‍💫😵‍💫

ملل من خواهرشوهزم اینجوریه

اینقد ینی بیشورن؟؟
من بچم خاب ک هیچی یکم بدقلقی میکنه جرعت نمیکنه بگ بذه بغلم شایذ بتونن ساکتش کنم...
البته برای من هم جرعت نداره چون یکی دوبار کرده جوابشو سنگین دادم دیگ جرعت نمیکنه

منم میاد میپرسه میگه کی خوابیده،میگم تازه همین الان خوابیده،برمیداره به زور بیدارش میکنه بچه گریه میکنه میگه گشنشه گشنشه بدو بدو میندازش تو بغلم. مریضن کلا انگاری

کلا مثکه همشون همین مشکل رو دارن😂

مث مادرشوهر من
حالا من امروز چراغا و خاموش کردم آیفون از برق کشیدم گوشیمم گذاشتم بی صدا
توکل به خدا انشاالله بیاد و برگرده زنگ یکی دیگ رو نزنه بیاد تو😂😭

درو براش باز نکنین ، زنیکه روانی ، نزار به بچه دست بزنه بگو اذیتش میکنی تا شب گریه میکنه گناه داره 😒

اصلا اوضاعیه تحمل اینا بخدا

مال‌منم میگه باید بیدارش کنی از الان یادش بدی شب و روز چیه😐

بعضیانهایت بیشعورین نمیدونم پیش خودشون چی فکرمیکنن آخه آدم زائونیازبه استراحت داره

مادرشوهر منم همینه

خدا صبرمون بده با این زامبی ها

چرا انقد مادرشوهرا بدجنسن شدن خدا ازشون نگذره انگار اینا کپی شدن خدا گذاشتشون برا عذاب عروسا
نذار بیدار کنه طفل معصوم رو
خودش بچه نداشته نمیفهمه😕

مثل مادرشوهر من نفهم و بیشعوره

برعکس منو مادر شوهرم
من دو سه ساعتی یه بار بیدارش می کنم بهش شیر بدم مادر شوهرم میگه بزار بچه بخوابه چه کارش داری

سوال های مرتبط