ارین خیلی زیباس
من ایلیا روبیشتر دوست دارم
آراز و آرسین
اسم پسرم ایلیایعنی هروقت توپارکی بیرونی چیزی صداش میکنم خیلیامیگن به چه اسم قشنگی
آرین♥
من اسم ایلیا رو چون لقب حضرت علیه خیلی دوست دارم
آرین
آرین
بین این دو آرین ولی اسمای قشنگترم هست
آراد آریا
ارسام قشنگتره بنظرم
آرال قشنگتره به آراز میاد
آرین قشنگتره
فکر کنم آرین ، ولی بارم قشنگ ترم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.