۵ پاسخ

کم چرب نده اصلا کی گفته کم چرب بدی؟ اگر دکتر گفته حتما بده اگر دکتر نگفته نده من بردم دکتر گفت ب هیچ عنوان از لبنیات کم چرب استفاده نکن برا بچه حتی برا خودتون چه کودک چ بزرگسال کم چرب مضره دلیلش نمیدونم ولی دکتر گفت

اصلا شیشه نریز
بذار مستقل تو پاکتش با نی بخوره یا لیوان نی دار بخر
یا همون لیوان ساده با نی شیرش بده بخوره

عزیزم من پرچرب میدم به پسرم

شیر کم چرب کلسیمش بیشتره شیر پرچرب برا وزن بهتره

جور خاصی نیست از سوپریا میخری اسم برندش ماجان هست

سوال های مرتبط