۸ پاسخ

به من گفته بودن ی سالگی بیار

فک کنم بعد ۶ماهی یبار میشه اگه اشتباه نکنم

۱ سالگی

من ۸ ماهگی و ۱۰ ماهگی احتمالا ببرم
هر دوماه یکبار بنظرم خوبه

۷ ماهگیی
بعدش۹
بعدش۱۲

من تا واکسن بعدیش نمیبرمش چون هربار یه نگرانی به ادم منتقل میکنن
ولی دوماه یک بار تا یکسالگی پیش متخصص خودش میبرمش برای چکاپ

۷ماهگی و ۹ماهگی

۹ ماهگی

سوال های مرتبط