به من گفته بودن ی سالگی بیار
فک کنم بعد ۶ماهی یبار میشه اگه اشتباه نکنم
۱ سالگی
من ۸ ماهگی و ۱۰ ماهگی احتمالا ببرم
هر دوماه یکبار بنظرم خوبه
۷ ماهگیی
بعدش۹
بعدش۱۲
من تا واکسن بعدیش نمیبرمش چون هربار یه نگرانی به ادم منتقل میکنن
ولی دوماه یک بار تا یکسالگی پیش متخصص خودش میبرمش برای چکاپ
۷ماهگی و ۹ماهگی
۹ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.