۱۸ پاسخ

روز ۸تاخیر

منم دورهام ۲۹ روزن . و دوبار تست دادم ۶ روز مونده به موعدم هاله افتاد اونم بعد چند ساعت . و۴ روز بازم یکی دیگه گذاشتم بازم یه هاله افتاد کمی پرنگ تر . وفعلا صبر کردم که دو روز بعد موعدم بزنم ببینم خدا چی بخواد . هرچی علائم بین خانم ها من از هرکدومشون یکی رو بردم دهنم سرویس چقد . سابقه استفراغ نداشتم که آلان دارم 😂 خدا بزرگه

۷ روز ب موعد اون سری هاله داشت سه روز ب موعد پررنگ شد و تاخیر بازم مثبت شد ولی بارداری شیمیایی از کار درامد

دوستان میشه تاپیک قبل منو جواب بدین

فردا ۳۱سیکل ام.دوشنبه ۳۲ سیکل تست میزنم

امروز موعدمه فردا بی بی میزنم ببینم خدا برام خپب میخاد ایا

من دقیقا روز موعد پریودم زدم
صبح زدم عصرش هم باید پریود میشدم که دوتا خط خوشگل افتاد و رفتم بتا دادم
و فهمیدم که بله یه قلب کوچولو دیگه دارم تو بدنم♡
قسمت تمام چشم انتظارا

تصویر

والا من هر ماه چندتا بی بی میزنم با خودم میگم اگه تا حالا پول این بی بی چک هارو جمع کرده بودم واسه خودم می‌تونستم یه چیزی بخرم اما خب واقعا آدم انگار معتاد میشه و جالبیش این جاست همینکه بی بی میزنم فرداش یا شبش پرییود میشم 😢

منم همینطوریم

۴ روز تاخیر پریشب ساعت ۹ همون لحظه خط دومو انداخت.
امروز صبح دوباره زدم مثبت شد بتامم شد ۸۷۴ امروز

والا من الان سه روزه اقدام میکنم هنوز دوره باروری هم زده از فردا
ولی هی میخوام بی بی بزنم زهرماری معتاد کنندس
هی با خودم دعوا میکنم که اخه بزار اسپرمه به تخمک برسه بعد بی بی بزن🤣🤣

سلام میگن ۱ماه ده روز مشخص

سلام عزیزم من سیکلم ۲۸روزس
روز۲۳پریودم یه بی بی زدم هاله داش دوباره روز۲۵زدم پررنگ تربودرفتم آزمایش دادم مثبت بود🥹

من دوروز قبل موعدم

من که اصلا طاقت نداشتم ۱۴فروردین اقدام کردیم
۲۰فروردین تست زدم هاله افتاد بعدش ۲اردیبهشت دوباره تست زدم مثبت بود رفتم بتا دادم هیچ واینسادم دوروز تاخیر بشم بعد🤓🤓

سیکلام متغییر بود ولی من ۳۲ روزه حساب میکردم چون تعداد ۳۲ روزهام بیشتر بود ، روز ۳۳ بیبی چک زدم مثبت شد

منم هنوز موعدم نشده بیبی چک خریدم بزنم 🤭

منم همینجوری ام🥺

سوال های مرتبط