بنظرم اصلا به درد نمیخوره خیلی چیز مزخرفیه
هم قشنگی نداره هم اینکه صدا میده هم اینکه لک آب و شست شو روش میمونه
برو هم رنگش پتو مسافرتی بخر سادشو بنداز روشون هزینه الکی هم نکن
وای خدا بددد
من به عنوان مهمون بدم میاد روش بشیم صدا میده عرق میکنی چه برسه برای خودم بزارم
سلام منکه خیلی راضی هستم بچه کوچیک دارم خیلی واجب بودلک نمیگیره ولی اگه میخوایدتمیزکنین که لک نگیراول باپارچه نم داربدپارچه خشک اصلالک نمیمونه.بدیه جنس ایرانی هست که زردمیشه رنگش یه جنس خارجی که عالیه.صدامیادولی اصلاقابل اذیت شدن نیست وعرق هم واسه ماتاحالاپیش نیومد
دوست من برای مبلای فرانسوی ۹نفره سفارش داد حدود ۱سال پیش ۸ میلیون شد
صدا میده ولی روی نشیمنش شال مبل انداخته دیگه صدا نمیده مبل تمیز میمونه
من داشتم واسم کلا ۵ سال کارکرد قسمت دوختش پاره شد دیگ خاستم دوباره بندازم بخاطر بچه دارم بهرحال کثیف نشه مبل، سوال کردم گف ۱۰ تومن
دیگ بقول دوستان پتو مسافرتی ادم بگیره ۴ تا نهایت ۴ تا ۵ تومن در میاد بدرد آدمم ک میخوره باز بهتره واقعا
خیلی خوبه خیلی
من دوماه پیش ۱۱ زدم
خواهرم دوسال پیش۸تومن شد هزینه کاور طلقی، بعد پسرش یه کوچولو خراش زد روش، همه رو دراورد انداخت بیرون همینقدر بی عقله خواهرم😂
بنطر من برای خونه بچه دار واجبه
خیلی گرون میشه ولی چجوری میشه راحت نشست روش نایلونه سر میخوری عرق میکنی
مامان من 15 ساله داره خراب نشده میشوره بعد قشنگ با دستمال پاک میکنه اصلا لک آب اینام روش نمیمونه
به نظر منم اصلا خوب نیس اصلا
منظورت از اینه
نه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.