۸ پاسخ

من دارم اینو ولی نمیدونم برا چیه🤣
طرز استفادش چطوریه
اصلا برا چی دکتر داده

وای این عالیه اصلا
دو سه روزه اوکی میکنه بچه رو
من ۴ سی سی میدادم

چقدر گرفتی شربتپ

روز اول معمولا پنج سیسی بعدش روزی دوونیم سیسی

بچه من ۱۲ کیلو بود گفته بود ۵روز هر بار ۳.۵ سی سی

دکتر به پسر من گفت اول چهار سیسی بده بد‌ دو سیسیش کن

عزیزم از داروخونه بپرس بهت میگن

دکترش مگه ننوشته؟؟
یادم نیست به ایهان چقدر میدادم فکر کنم ۵ سی سی به ایهان میدادم وزنش۱۱کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی