برای راه رفتن فقط تمرین
اول دو دستشو بگیر
بعد از چند روز یه دستشو
بعد از چند روز از پشت یقش
بعد بگو گرفتمت برو
منم استرس حرف نزدنشو دارم استرس حرف نزدن بدتر از همشه😭
تا ۱۸ ماهگی وقت هست میتونه از چیزی بگیره بلند بشه؟
اگه تا ۱۸ ماهگی راه نرفت از دکترش بپرس تو خونه هم از دوتا دستاش بگیر راه ببر
از دکترش بپرس ولی حتما پیگیر باش و ببرش کار درمانی
دختر منم همینه نگران نباش هنوز وقت هست ققط باهاش تمرین کن ولی مجبورش نکن
پسر منم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره
نگران نباش وقت هست
دکتر گفت تا 18ماهگی وقت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.