۵ پاسخ

منم روز سومه تو شورتش پی پی میکنه نمیگه اصلا

پسر منم همینه
جیشسو میگه و گاهی حتی خودش میره
ولی وای از پی پی که هر دفعه تو شورتش پی پی میکنه
چند باری بردم دسشویی پی پی کرده اصلا ترس ایناهم نداره واقعا نمیدونم چرا تو شورتش پی پی میکنه
ولی چند باری که شورت وشلوار پاش نبود بهم گفت مامان پی پی دارم و بردمش دسشویی
یه مدت تصمیم گرفتم بدون شورت و شلوار تو خونه بگرده تا بلکه یاد بگیره

چون زود بوده برای گرفتن پی پی

جایزه بگیر براش
من یکبار پی پی کرد گفتم نگا چقدر شلوارت بو بد گرفته دیگه خودش رفت دستشویی 🙄

باز گاهی میره دختر من اصلا نمیره برا جیش میره برا پی پی زجه میزنه پوشکم کن تا پوشک نکنم نمیکنه انقدر خودشو نگهمیداره یبوست میشه دلدرد میشه اصلا یه وضعیه😑

سوال های مرتبط