۵ پاسخ

منکه استفاده میکنم کمکی هم میدم..دکتر بهم توضیحی نداد که

یادمه بهم توضیح داده بود یکی اما الان یادم نیست چی بود دقیق🫠اما باید اونقدر شیر بدی که خالی شن سینه‌ها
ربط به هورمونا داره

من یادمه سربچه اولم شیرکمکی هم میدادم قرص شیردهی میخوردم

یعنی چی قرص چیکار داره تو چقدر شیر میدی

ب منممم بگییین

سوال های مرتبط