۶ پاسخ

چون هنوز بچت کوچیکه بزرگتربشه بیشتر شیر میخوره بهتر میشه

عزیزم یکی دو هفته اول اینجوری میشه
بعد که یاد گرفت قشنگ خودش سینه ات رو تخلیه میکنه شل میوفتن اصلااا نکران نباش
ولی هفته های اول سعی کن حتما بدوشی تا اذیت نشی

اخییییی منم اسم پسر بزرگم مهبد
میخواستم اگه دختر بشه بزارم مهوا یا مهان
ولی قسمت نشد...

الانم‌کلیی ظرف فریز کردم واسش حیفه شیر الانتم همش آغوزه نزار بریزه
بعدشم هرچی بدوشی شیرت بیشتر میشه

بدوش بزار براش توی فریزر اون الان کوچیکه زباد نمیخوره یکم‌مک میزنه سیرع

من دکتر معصومه یاوری گفت بزار فریزر برای بچه تا دو سالگی میتونی بهش بدی از چهارماهگی شروع کن به جای شیرخشک شیر خودتو بده

وای دقیقا منم سینه هام خیلی سفت میشه😭🤦🏻‍♀️💔

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی