۴ پاسخ

از روز دوم

از۱۲روزگی

عزیزم از همون اول چون بیمارستان بستری بود بهش شیرخشک دادن موقع ترخیص تا یکماهگی هم شیرخودم خورد هم کمکی ک دیگه شیرم خشک شد کلاشیرخشک خورد

سلام عزیزم
من از سه چهار روزگی دادم
هم بخاطر زردیش
هم چون سه هفته زود به دنیا اومد کمکی دادم تا سریع تر وزن بگیره
البته الان ۲۶روزشه هنوزم میدم
البته بیشتر تایم شب که سیر بشه راحت تر بخوابه

سوال های مرتبط