۳ پاسخ

اولا چرا تو این شرایط دریت نیست47سال شرایط زندگی همین بوده پس کلا نباید بچه ایی بدنیا میومده گوشت گرونه پس بهتر تواین شرایط نخوریم.دوما خیلی ببخشید شوهرت کاملا در اشتباه منم همین فکرو میکردم تادیدم دخترم طفلی هرجا میریم که بچه هاشون دونفر هستن کلی گریه میکنه من چرا تنهام نمیگم 4.5تا بیار اما بچه یدونه باشه واقعا ظلم .

عزیزم شما که زدی بارداری

دقیقا مثل همیم ولی من دستگاه آی یو دی داشتم بدون اینکه بدونه رفتم در آوردم یکم شک کرد ولی دوباره بیخیال شد الان منتظر بارداریم دعا کن زود باردار. بشم این ماه اولین ماه اقدامم بود ولی یکی دوبار اقدام داشتم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری