۱۴ پاسخ

مامانا سلام وقتتون بخیر باشه.
دوستان
لباس کودک و نوجوان دخترانه و بادی نوزادی تا دوسال برند اروپایی وارداتی لوپیلو پپرتس پاول و... با قیمت مناسب نسبت به جنسهای ایرانی برای بچه هاتون تهیه کنید لباسها از نظر جنس و قیمت تضمینی هستن ،انقدر جنساشون خوبه که تا پاره یا کوچیک نشه دور نمیندازین، مامانا کانال روبیکا عضو بشید تا از لباسها دیدن کنید.
مامانای عزیز👇🏼👇🏼
لباسها تا چند روز قیمتاشون تغییر نمیکنه ولی به خاطر افزایش قیمت‌های سرسام آور لحظه ایی ممکنه قیمت‌ها بیشتر بشه متاسفانه
کانال روبیکا @kivana_kids
آیدی خودم @mami_shaa

اره خوبه شکر خدا،باران هم 15/700بود قد103

پسرمن ۱۴ کیلو موقع غذا خوردن دیونه میکنه

۱۳ کیلو الان ..خیلی کم

فعلا نبردم ولی تو عید وزن کردم ۱۳کیلو بود.
اره منم هربارمیرم بهداشت میگن اقدام کن واسه بچه دوم وشوهرم اینبار برگشت گفت شرایط مالی رو شما نگاه کنین ببین چقدر همه چی سخته چی شکلی آخه دومی بازم از رو نمیرن میگن اشکال نداره تو بیار.😶
بابام من میرم قد ووزن چه ربطی به بچه دومی داره هی میگن🤣🤣🤣

اتفاقا میگن ۱۶ کیلو واسه بچه ۴ساله نرماله
بدوتولد چقدر بود؟

۱۸وزنش ۱۰۶ قدش

۱۷ کیلو چیشی تپل عادیه متوسط ِ

پسر من ۱۰۲ قدش وزنش ۱۶

قد ۱۰۰ وزن ۱۴و نیم

دخترمن4سالگی وزن11/800قد98

نم پسرمو امروز بردم ۱۸ کیلو
قد ۱۰۴
گفتن خوبه برماله

ینی تاحالا بهداشت نرفتی اصلا؟؟؟!

خودشون چی گفتن؟ راضی بودن از قد و وزنش؟

سوال های مرتبط