عزیزم سیب خام خطر خفگی داره بهتره بپزی براش و از ۶ ماهگی مجازه
من سیب خامو میتراشم با قاشق اندازه یک یا دو قاشق غذا خوری میدم به دخترم
فکر کنم نفخ داره سنگین میشه براش
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.